معرفی برند دلتا

delta

 شرکت دلتا  DELTA

دلتا، که در سال ۱۹۷۱ تاسیس شد، پیشرو در راه حل های مدیریت انرژی و حرارت است. مأموریت این شرکت، “برای ارائه راه حل های نوآورانه، پاکیزه و کارآمد برای فردا بهتر، بر اهمیت مسائل مهم زیست محیطی مانند تغییرات اقلیمی جهانی تمرکز می کند.
ارائه دهنده راه حل های صرفه جویی در انرژی با توانایی های اصلی در الکترونیک و اتوماسیون قدرت می باشد. دسته های محصولات دلتا عبارتند از: برق الکترونیک، اتوماسیون و زیرساخت.

شرکت دلتا برای چندین سال حاشیه سود ناخالص‌اش بیشتر از ۲۰ درصد بود. که رمز موفقیت‌اش در  ارتقای محصولات خود اعلام می‌کند و این باعث شد که جایگاه شرکتDELTA  به عنوان یکی از تولیدکنندگان مطرح تایوان موفقیت خود را حفظ کنند.

برای مدت طولانی دلتا آداپتورهای برق شرکت اپل را تولید می‌کرد، اما در سال ۲۰۱۲ یک پروژه بهتری را آغاز کرد:دلتا ربات‌هایی را تولید می‌کرد که برای جایگزینی کارگران در کارخانه‌های الکترونیکی چین به صرفه باشد.

 

صنعت انرژی – درایو DELTA

برند دلتا محصولات قدرتمندی در زمینه صنعت انرژی ارائه می دهد، از جمله منبع تغذیه با بهره وری بیش از ۹۰٪، قدرت ارتباطات تلفنی تا ۹۸٪، و مبدل های PV تا ۹۸٫۸٪ بهره وری. ما همچنین اولین سرور منبع قدرت در جهان را به عنوان ۸۰ Plus Titanium با بیش از ۹۶٪ بهره وری تضمین کردیم.  ما به طور منظم ۶ تا ۷ درصد درآمد فروش سالانه خود را در تحقیق و توسعه سرمایه گذاری می کنیم .
دلتا دارای امکانات تحقیق و توسعه در تایوان، چین، اروپا، هند، ژاپن، سنگاپور، تایلند و ایالات متحده است.

درایو DELTA – برند دلتا دریافت کننده مکرر جوایز بین المللی مربوط به نوآوری، طراحی و مسئولیت اجتماعی شرکت است. از سال ۲۰۱۱، دلتا هر ساله برای شاخص معتبر Dow Jones Sustainability ™ World (DJSI World) انتخاب شده است. در سال ۲۰۱۶، ما نیز در چهارمین سال متوالی شاخص DJSI Emerging Markets را نیز شامل شد. دلتا توسط CDP (که قبلا پروژه آشکارسازی آب و هوا) در سطح مدیدریت تغییرات آب و هوایی قرار داشت رتبه بندی شد.

در پاسخ به چالش تغییر آب و هوا، دلتا همچنان متعهد به تحقیق و توسعه محصولات نوآورانه، صرفه جویی در انرژی، راه حل ها و خدمات است که به طور قابل توجهی به توسعه پایدار بشری کمک می کند.

 

 برند دلتا در چند سال گذشته در صنعت اتوماسیون کشورمان جا باز کرده است. در این بازه تقریبا تمام فعالان صنعت با این برند آشنا هستند. پی ال سی (PLC)، اینورتر (Inverter)، اچ ام آی‌های (HMI)، سروو موتور (Servo)  و … دلتا برای مصارف گوناگون از کوچکترین پروژه ها تا بزرگترین سطوح صنعت می تواند مورد استفاده قرار بگیرد.

 

delta

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *